Vill du rädda liv?

Hej.

Jag bestämde mig imorse för att göra något, jag måste göra något, jag har massvis att göra såklart, men jag menar att jag måste göra något för att kunna hjälpa andra människor, främst barn. Det råder en flyktingkatastrof ute i världen bland annat. Jag vill hjälpa, så jag startade en insamling idag, där man kan skänka en liten slant till UNICEF som kommer använda pengarna till katastrofområden. 

Samtidigt som du läser det här kämpar familjer och barn för sina liv. Det är så orättvist!

 

Känner du att du inte bryr dig, blunda och surfa vidare.
Vill du göra en god gärning, så kan du antingen dela länken, så att fler ser det, eller skänka en liten peng, följ länken nedan. 
Du kan också skicka ett sms, skriv: KÄMPA 3129 och skicka till 72 900 så bidrar du med 50 kr.

Tack på förhand!

 

Länken:

https://unicef.se/egna-insamlingar/melinda

 

 

 
 Det här är verkligheten! En pappa som tappade greppet om sin son när de försökte fly till ett värdigt liv, pojken hittades avliden på en strand i Turkiet. 

VI MÅSTE AGERA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: