Mattips!

Eftersom min kära bror har gått och förlovat sig med Julia så måste jag ju följa hennes blogg! ;) Den är bra på många sätt och vis, mycket tips om skönhet och matlagning, har prövat lite rätter och har inte testat en enda rätt som inte fallit mig i smaken. Idag provade jag att göra hennes pasta med philadelphiaost och kyckling, den gick hem hos alla här i familjen så då blir det en guldstjärna i kanten på den!
 
Recept och allt sådant tjohejs hittar ni i hennes blogg: 
http://juliakrischel.chic.se/
 
Direktlänk till maten jag skrev om ovan:
http://juliakrischel.chic.se/kramig-pasta-med-philadelphia-soltorkade-tomater-basilika/
 
Eftersom jag inte vill sno hennes bild (den är mer lockande än min kan jag lova haha) så får ni stå ut med min bild, haha när jag var inne på min andra portion så kom jag på att jag kanske skulle knäppa ett kort, så jag slängde på en basilika på toppen bara för att haha. 
5/5 Krischlar! Rekommenderas :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: