Kaosmorgon

 
Igår morse så ringde klockan strax före 07.00 som vanligt när ungarna ska iväg till dagis och skolan, sen somnade jag tydligen om, för kl 07.45 så vaknar jag av ett ryck och tittar på klockan. PANIIIIK!
En kvart kvar tills Leonel ska böra!
Leonel börjar 08.00 och Johannes 08.30, jag fick ringa och informera om att vi försovit oss och blir lite sena idag.
 
Ingen aning hur jag lyckades, men jag hann packa iordning fruktlådan, snabbkissa hundarna, en liten matsäck och varm oboy till deras utflykt, packa resterande som ska med i deras väskor, ge dom frukost, byta blöja, amma Henry, käka en macka, klä på alla ungarna ytterkläderna och kånka ut till bilen, sen tar det 10 minuter att köra oxå. 08.30 var vi framme på Leonels skola och Johannes kom fram 08.40........men det var jädras bra gjort att "bara" bli en halvtimme försena på ena stället och 10 minuter sena på det andra med 3 ungar i släptåg :D
Nästan så att jag fortfarande är stressad efter den morgonen haha. 
 
Leonel kallar Henry för en liten skogsbjörn, tyckte det var lite sött :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: