Fredag.

Ungarna har haft sin obligatoriska "myror i brallan innan sängtajm" nu, Jonas har jobbat hela eftermiddagen och kvällen, jag och ungarna har varit på affärn och sen smällt ihop taccos. Storstädning har jag också hunnit med, men den skulle nog behövas vara lite större haha, får fixa det sista imorgon. Nu sover Johannes och Leonel får väl vara vaken en liiiiiiiiten stund till eftersom att han inte har skola imorgon. Henry ligger här breve mig och sprattlar och försöker sova. 

Jag tänkte försöka skriva ner min tredje förlossningsberättelse snart, jag måste överföra lite bilder från Jonas telefon först :) men den är på gång, så att jag inte glömmer bort förlossningen sen för mitt minne har fan inte blivit bättre med åren, idag mindes jag ens inte hur gammal jag var...men kom fram till att jag är 26 hahah.
 

Tittut :)

Ett filmklipp publicerat av @meelindalin Nov 11, 2014 at 11:27 PST



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: