Kebabtallrik och pepparkakor :)

Det blev lite shopping igår iallafall, hittade lite julklappar åt ungarna, Johannes tyckte att det var väldigt tröttsamt att fara omkring överallt haha. Självklart så blir man panikhungrig när man är ute såklart så vi var tvugna att köpa oss en varsin kebabtallrik....(jag kommer fan aldrig att gå ner dom kilon jag vill om jag inte skärper mig snart haha) 
 
När vi kom hem så gjorde Jonas och Johannes pepparkakor, en pepparkaka är en avbild av Johannes hand, som han gjorde high fives med :) 

Idag så skulle Johannes ta med en personlig sak hemifrån till dagis som han skulle få berätta om inför fröknarna och dom andra barnen, vi valde mellan att ta med en bamsenalle eller hans kära blixtenbil, det fick bli bilen såklart och en blixtentidning, som han kunde peka och berätta ur. Han hade tydligen varit jätteduktig på att förklara och han hade berättat att mamma köpt tidningen åt honom haha. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: