Festival


Peace and Love i Borlänge va sjukt roligt! Vi hade sån tur med vädret oxå, alla människor va as trevliga och musiken kan man ju inte klaga på heller...Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för det är för mycket att skriva haha.

Innan vi kom iväg på torsdags morronen så gick allting emot mig, ja trodde inte att vi skulle komma iväg över huvud taget. Jag hade ställt klockan på 6 för å duscha å göra mig till en heting haha, kristin skulle va här till 9, då skulle vi gå tillsammans å lämna kidden på dagis.

Yeah right, det börjar med att man försover sig, så man vaknar en kvart innan kristin är här. Total kaos. När vi tillslut fått Leonel på dagis ska jag hämta min biljett, som visade sig vara borta..... snacka om panik!
Det var ett vanligt A4 papper med en streckkod på, som vi hade bland alla räkningar, men den åkte visst i papperskorgen när räkningarna vart betalade. YIPPIE!
Ni skulle sett mitt morgonhumör den dagen, tillråga på allt va lingonveckan å knacka på precis oxå....
Aja, ringde kundtjänst och dom mejlade en ny som jag fick skriva ut. Sen kom vi äntligen iväg.

Jag läste på Peace and Loves hemsida att det var biljettförsäljningsrekord iår...42 000 stycken! kapam!


Här har vi nyss satt upp vårat tält å sitter å jäser med en varsin bira :)


Sen köpte vi en hest, en väldigt snel hest.

Kristin och hesten.

Jag och pirat-hesten.

En törstig hest?

Gruppfoto hehe.


Här sitter vi i öltältet på festivalområdet och lyssnar på Mando Diao och John Fogerty när dom spelar.


När Jay Z spelade hade jag tur, först såg jag inte ett skit, sen fick jag sitta på nåns axlar, då fick jag helt plötsligt första parkett kändes det som :)


Sista dagen, precis innan hemfärden.


Stackars dom som ska städa upp allt.... Såhär såg det ut sista dan :)


Aja, jag har många bilder, men det här får räcka haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: