Shame on me!


Jag har fuskat med bloggeriet under dessa helger. Ja ska skärpa mig hehe.
Jag har faktiskt typ nästan glömt bort att ja haft en blogg :) Vi säger så iallafall...

Men idag har Leonel gjort 2 nya roliga saker iallafall som ja kan berätta om!

1. Han ställer sig framför spegeln å granskar sig själv. När han har inspekterat en stund står han å flörtar med sig själv i spegeln :D Haha, fast han blinkar med båda ögonen istället för en, men han är ett riktigt charmtroll ändå :)

2. Min lillebror står å letar igenom torkskåpet efter nått klädesplagg (Leonel älskar å hälpa till å tvätta å hänga tvätt) Leonel står breve han, sen hittar han ett par kallingar i tvättkorgen som han omedelbart går och slänger i tvättmaskinen å stänger luckan. Jo då började vi skratta kan ja lova :)

Ja ska berätta mer vad som hänt här nere, men inte ikväll :) Nu har ja andra saker för mig!
Wictor har våran kamera oxå eftersom han ska till tyskland å tjeckien i övermorrn, så ja har fan inte knäppt nå bilder, men de finns bilder från nyårsafton som ja ska slänga upp här....

Tjing tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: