Stockholm here we come...

Imorgon far jag å min darling ner till Stockholm för vi ska gratta en av mina kusiner som tar studenten nu i år..
sen ska vi väl även njuta av det fina kommande vädret med min familj hoppas ja!
Altså har jag fått lite fräknar under stockholmsresan så är jag glad, då innebär det att sommaren är på väg...

Det som är så sjukt är att bor man så här jädras långt upp i landet som jag gör, så var det faktiskt inte länge sen snön fanns på backen, tror fan de va runt den 17e maj det snöade för då var det norges nationaldag!
då kändes det som man ville peka ett visst finger upp mot skyn under den perioden faktiskt!

Snacka om väderförändringar, ena dan så brände jag mig i solen och man hade såna lökringar så man skämdes och andra dan så börjar det snöa...öööhm, så nu hoppas jag verkligen solen håller i sig!


Aja nu ligger wictor å skriker att han ska sova, så jag läre väl oxå göra det så vi kommer iväg imorron....
Skriver väl å berättar vad som hände under resan, är tillbaka på söndag kväll/natt!

Peace



None


Kommentarer
Postat av: Maja

Hihi, va roligt att du oxå börjat blogga =)
Sluta nu inte som du gjorde förra gången ;P

2008-05-29 @ 12:30:30
URL: http://majanosen.blogg.se
Postat av: Frida

Trevligt... det här uppskattar vi =)

2008-06-02 @ 10:43:35
Postat av: Sophie

hur gammal är du? :)

2008-07-14 @ 13:19:52
URL: http://thisissophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: