Tombliboo...


Tombliboerna!

Acka packa nicke macka picke packa booooooo....hombliboo tombliboo micke packa boo!
Ninky nonk, pinky ponk pinke panke pooooo! Acka packa micke macka picke packa boo!
Pontepin!

Haha, hombliboo tombliboo vilket himla poo! Dom där pontepinerna å opsie daisy å wacka packa å vettefan allt vad dom heter går mig snart på nerverna haha, fast det är ju sött att Leonel älskar dom där tokarna :)
Är det bara jag som tycker att det här är en slags kopia på teletubbies föressten?

Jag blir nästan mörkrädd för dom iallafall haha, det är ju som en slags psykfilm typ haha, kolla på trailern under...
Man kanske ska köpa en makka pakka nalle åt han i julklapp? :)


Trailer!


Jag hittade bara en engelsk version, men det är likadant nästan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: