Mötet med min bästis!

Jag, leonel å lillebrorsan åkte till södertälje för att träffa min bästis som jag inte
sett på 7 år typ! Hon hade med sig sin dotter Lisell och sin lillesyster Jossan.
Jag skriver bästis, för det va så vi kallade varann sist vi sågs ;D
 

Här va man JÄTTEnervös! Det kändes som ja skulle kissa på mig hela tiden
haha...jag blir så när ja blir nervös, jättekissnödig haha..rolig info!



Här hade vi nyss träffats typ, när man väl hade sagt hej blev allt genast superkul,
då lossnade all nervositet å det kändes som att det var igår man sågs, både
denise å jossan va sig själva som jag kommer ihåg dom, det vill säga, dom bästa!
Lilltjejen är denises dotter! Så söt!



Här ser ni bådas små änglar, våra barn såklart! Hehe Lisell va så söt,
på den näst sista bilden hämtar hon en böna ur salladsbaren, å på den
sista bilden står hon och vet inte om hon får äta upp den eller inte haha :D
Och lilla Leonel är en liten teddybjörn, jag va TVUNGEN att köpa en nalle-mössa
och nalle tofflor åt han :D så nu är han min lilla teddy!


Älskligen så söt i nya mössan!





Shoppingrundan fortsatte efter restaurangbesöket, som jag vill påpeka
hade dom snålaste portionera! haha...herregud :D



Här är våra sista minter med varann innan vi sa "hej fucking då" haha...
Vi får se när vi hinner träffas nästa gång! Förmodligen INTE om 7 år!
Nu får vi skärpa oss lite ;D Tack för en underbar dag!
Jag saknar er redan!








Kommentarer
Postat av: Maja

Neo har oxå en sån mössa =)

2008-10-31 @ 14:10:32
URL: http://majanosen.blogg.se/
Postat av: IDAA

Happy Haloween. Allt bra? :)

2008-10-31 @ 21:32:09
URL: http://thatsmylife.webblogg.se/
Postat av: Jonna. ♥

Awww så söt Leonel är! Han har ett jättefint namn också.. =)

2008-10-31 @ 22:05:40
URL: http://absolutjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: