Ajje


När dom skrev in oss på förlossningen så skulle dom sätta en kanyl i handen på mig, vid första försöket tröck dom ner nålen under blodådern så den brast haha så jag var lite rädd när dom skulle göra ett andra försök, fast då tog hon den andra handen, tack å lov, för det var då fan inte skönt! 

Såhär fin var handen 4 dar efter förlossningen.


Jag tänkte skriva förlossningsberättelsen nångång under helgen så den kan publiceras tidigt nästa vecka någon gång, det kommer ta en stund tänker jag och jag hinner bara sitta vid datan vid korta tillfällen och när jag väl sitter här så brukar min babblande Leonel sitta och ta upp mina hjärnceller samtidigt haha.

Men den är på gång iallafall :) 


Här sitter vi och gör en CTG kurva för att få vårat besked om vi ska få stanna kvar eller om dom tänker skicka hem oss till Bollnäs igen. Min kära sambo är så lat så han rullar iväg på stolen när han skulle tvätta händerna...haha.










Kommentarer
Postat av: Marie

HAHA sååå typiskt å ta stolen med sej ;) så komemr coffe göra å :)) å om dom så tvunget ska sticka mej i handen å sticker fel så kommer den personen åka på en rejäl smäll kan ja lova! nog stickrädd som de är :/ men iaf så läre vi ju komma å hälsa på!! vill ju se de lilla nytillskottet :D

2012-01-28 @ 00:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: