En läsare berättar...


Jag passar väl på och bjussar på en pinsam historia..
Av någon anledning brukar toaletter alltid gå sönder när det som minst passar. När jag gick i gymnasiet så blev det stopp i en toalett efter mitt besök (eller, det var inte mitt fel, det mååste varit personen innan som spolat ner två-tre meter skithuspapper...). Hur som helst, när jag spolar så svämmar det nästan över.. Vattnet stannar precis vid kanten och sjunker inte..! Vad gör man då..? Mja, i lite panik lägger jag ner locket, tvättar händerna och går ut som om inget hänt. Ingen kö efter mig, tur!! Ingen får reda på att det var jag..
Mitt skåp var alldeles bredvid toaletterna och snart dyker det upp en lärare som går in på "min" toalett... Behöver jag säga att han inte var där inne länge? Han kommer ut rätt fort, högröd i ansiktet, och tar toaletten bredvid istället...
Och jepp... Det var inte bara kiss om man säger så.. Haha..
Jag passar väl på och bjussar på en pinsam historia..
Av någon anledning brukar toaletter alltid gå sönder när det som minst passar. När jag gick i gymnasiet så blev det stopp i en toalett efter mitt besök (eller, det var inte mitt fel, det mååste varit personen innan som spolat ner två-tre meter skithuspapper...). Hur som helst, när jag spolar så svämmar det nästan över.. Vattnet stannar precis vid kanten och sjunker inte..! Vad gör man då..? Mja, i lite panik lägger jag ner locket, tvättar händerna och går ut som om inget hänt. Ingen kö efter mig, tur!! Ingen får reda på att det var jag..
Mitt skåp var alldeles bredvid toaletterna och snart dyker det upp en lärare som går in på "min" toalett... Behöver jag säga att han inte var där inne länge? Han kommer ut rätt fort, högröd i ansiktet, och tar toaletten bredvid istället...
Och jepp... Det var inte bara kiss om man säger så.. Haha..


(Bilden är klickbar)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: