Klassåterträff!

 

Den 7e maj ska min årskull och 2 årskullar över mig träffas och ha klassåterträff! Från gymnasiet alltså.

Ska bli riktigt roligt faktiskt, men man känner sig lite nervös haha...det var ju faktiskt 2007 man tog studenten, det blir ju nästan 4 år sen!

Oh my gosh, det har hänt mycket sen man tog stundenten alltså. Både roliga och tråkiga saker!

Att man har blivit en förälder är det absolut bästa som hänt sen dess iallafall, fast det har väl häften av alla andra från skolan oxå blivit hehe, eller är på god väg. Antingen är det en trend som går, att unga par skaffar barn, eller så är det så fruktansvärt att man börjar bli gammal! Vi kan ju hoppas på att det är det första alternativet som gäller ;)

 

Min farmor kunde inte förstå att hon blir 79 år i sommar, så jag tröstade henne med att det bara var en siffra, sen börjar hon ta upp min ålder, att jag snart blir 23, då råkade jag slänga ur mig att tiden går fort och att man börjar bli gammal...tji fick jag, då fick jag höra att det bara är siffror hahah....

Men så äre väl antar jag, man är så ung som man känner sig :)

 

Nu sitter Leonel och berättar att han tycker om Yoghurt, så jag ska väl gå och servera lite yoghurt till den lille herren.

 

tjing pling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: