Glad midsommar!

 

Här i Oslo spöregnar det och jag ska jobba till klockan 6 inatt, det är min midsommar det. Men jag har både fått ett mms från Leonels farmor på Leonel med en jättefin midsommarkrans och så har jag pratat med han i telefonen idag. Gud vad jag saknar den lilla gogrisen, det gör ont varenda sekund när jag tänker på han.

Men men, det är mitt egna val att vara här, jag hade ångrat mig resten av livet om jag tackat nej till chansen. Så det är lite hugget som stucket det där.

 

Jag har kvar lite bilder på min kamera, vilken tur för mig, då kan jag sitta och kolla tillbaka på lite minnen medans man är bortrest...här är några bilder från Orbaden. Hälsinglands riviera.

 

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: