Jaaahapps




Så vare med den saken. Nu är man helt själv igen. Det blir väldigt tomt i lägenheten när inte Leonel är här!
Leonel bor ju nuförtiden både i bollnäs och i edsbyn, eftersom jag har flyttat till bollnäs....nog om det.

Igår julpyntade vi lite i lägenheten och köpte pepparkaksdeg och lussebullar och annat smått å gott som man kan tänka sig på lucia, så vi har bakat lite pepparkakor och försökt komma i julstämning :)
Vi var väldigt eniga om en sak iallafall, pepparkaksdegen är faktiskt mycket godare än pepparkakorna ;) haha
Ibland får man faktiskt unna sig :)

Jag skrev det på facebook förut, men jag vill skriva det här oxå. Jag och Leonel satt å pratade om julafton för ett tag sen, då berättade jag att man får julklappar på julafton om man har varit snäll.
Hela han sken upp och sen säger han: VART ÄR JULAFTON DÅ!?

hahaha, det är en sån klockren kommentar så det finns inte. Sen en annan sak som jag känner för att skriva här oxå är när han såg en fågel på tvn, så sa jag att det var en papegojja, då blänger han på mig och säger fundersamt:
Mammegojja? hahaha alltså det är ju bara för sött :)



Nu har jag faktiskt gjort 2 inlägg idag, vilket framsteg! Wihoo










Jag säger som kidden brukar säga: TUMMEN UPP!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: