Ooops!

Ojdå hur har jag glömt att lägga ut bilderna från grisslehamn? Jaja vi var där under midsommar iallafall :)


Ronja å Greven busar runt på tomten!


Här sitter vi å käkar göttans...


Här gör damerna sig fina :)


Morsan å Vombat


Jag, leon, bror, greven å nån ramdomhund...


Grevens ragg for the moment...


Hard Rock Café nästa?


Broder å kusin vitamin...


Leonel å broder..


Leonel å storebror igen...


Jag å kidrook...


Grimbart ser ut som en transa...


Lillemannen har fipplat med nån såndär ugn som står på golvet...AJABAJA!


"Lennel" som en viss person kallar han, och min kära moder...


Här spelar vi den obligatoriska minigolfrundan...fast lilleman får bara titta på :)


Lillebror å happy jack har precis tagit ett dopp i det blå!


Happy Jack är på språng vid havet...


Happy står å spanar in måsarna eller nåt...


Broder 1, halkar...


Broder 2 halkar på samma ställe...



Tihi! Det finns fler, men ja pallar inte lägga ut artonhunmdranittiotre till :)
Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: