Kvällen...

Nu går jag hemma å strosar för mig själv, Wictor har tagit Kidden och Greven med barnvagnen och promenerat till sin mamma som ska vara barn och hundvakt.
Det står lite öl här, så antagligen blire lite fest ikväll :)
Wictor kommer tillbaka runt 21.00 nångång, då ska jag vara uppklädd och klar, roligt!
Imörn ska vi åka och käka planka hos Wictors mormor och morfar, båda dom har fyllt år nyss.
Gott!
Det känns så sjukt att vara ensam hemma, ingen bebis, å ingen vovvsing heller..
Men nu kan jag sitta i lugn å ro vid datan å spela lite gitarr hur jag vill haha ;D

Altså jag har haft photoshop mani senaste dygnet, igår när wictor kom hem så sent på natten kunde jag inte sova, så jag satt å fippla med photoshop istället ;D





Haha, jag har insett att jag byter hårfärger lika mycket som en discolampa blinkar under en partykväll...
Men, jag ÄLSKAR variation ;D men ja tror inte håret älskar mig lika mycket tillbaka ;D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis grattis grattis på tre-års-kärleks-dagen!

2009-01-30 @ 17:43:34
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjosan!

Hur ståre till med mamman Melinda?

Hoppas allt e bra!!

Fina kort på dig/er!! =D

Haru färgat håret mörkt eller äre omgjort på photoshop? mkt fint må ja då säga!

Ha det toppen!

2009-01-30 @ 22:14:41
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Elin

Kom också på att jag inte kan bestämma mig ang.hårfärg! Trivs egentligen bra i alla men jag vet inte vilken som passar mig bäst ;-P



Tycker du passa skitbra i mörkt! :-)

2009-02-01 @ 15:24:30
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: