Galna kosjukan...




Och här är dom galna linserna som jag beställde mouhahahah!
Lila såklart! ;D
MEN det är ingenting som jag vart särskilt nöjd över hehe, det ser ut som om jag har galna kosjukan...
Så jag kommer absolut inte använda dom ikväll, kanske när jag går ut och går med greven och skrämma lite tanter som tycker att han är liten hehe....

Ja, ikväll ska jag va fejk ;D både lösögonfransar och lite löshår, för er som granskar bilden och ser att jag har lösögonfransar på mig, tihi!

Aja nu sja ja sminka mig!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Shitcoolt med färgade linser! Jag använde gröna förut :D

Jag sjunger för en vän idag i min blogg. Trots att jag är förkyld så fortsätter "Sång i bloggen". Idag blir det "Come away with me" av Norah Jones!

Många kramar.

2009-03-02 @ 06:48:02
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hur coolt som helst! =D

2009-03-02 @ 13:27:12
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: