Vartfan är nattmössan?

Ha, snart blire å hälsa på john blund må ja lova.
Såhär utmattad brukar jag inte vara haha..
I förra inlägget la jag upp dubbelt av en bild, såå trött är ja!
Wictor slutar inte jobba förrns 24 den här veckan, så vi får se
om ja pallar vänta på han eller inte, men de tror jag knappast!



Föressten så kom jag på en rolig grejj, när vi var hos läkarn idag så höll jag på att
dö av skratt.
Det vart lite bråttom när vi skulle åka, så jag sminka mig i sista minuten å wictor satte
på Leonel hans overall.
När vi kommer in på vårdcentralen så ska jag ta av han overållen så han inte svettas ihjäl.
Vet ni vafan ja ser, där ligger han i PYAMAS! hahahaha
Wictors kommentar till det blev, meeen ja trodde ju att det var en fintröjja han hade på sig :D
Herregud lilla darling, du är rolig ibland du :D

Åååh så äre en sak till jag måste dokumentera, de känns som en mjölkstockning är på
ingång igen...då hoppar ja från balkongen!
Hade ja fått en spänn för varje stockning så är jag snart uppe i en daimglass för tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: