Finbesök...


Sen kom ju mallan å miish hit oxå å gosa med lillfisen, å nä miish,
hur mycket du än höll han så gick han inte sönder ;D hehe

De va skitkul å träffa dom igen, det var inte igår om man säger så...
Från att ha vart sambos och bråkat som nåra jädras systrar till att bli nervösa för
att träffa varandra igen hehe...roligt å tänka på igentligen.
Hur de kan bli...




Altså, jag höll på att garva ihjäl mig, dom kom med en sån jävla ful mojäng
som man ska trycka på när man är stressad.
Fan ja kommer bara garva varje gång jag ser den där :D
who knows, de kanske de som är meningen, tihi

Sen får jag ju inte glömma den fina spargrisen heller, nåt som miish
tyckte va viktigt, hehe. Nu ska jag spara tills den dagen då det brakar
lös och man gör en utekväll!
Då ska jag tamefan beställa den dyraste drinken å bara slänga fram
enkronor å samtidigt prata med bartendern....tror ni jag blir omtyckt då?
:D




Kommentarer
Postat av: Maria

Fy fan va jag är kär i lillpojken... Ville verkligen inte åka! Helt underbar måste jag bara säga! Tack så mkt för idag. Det måste vi göra om, snart! Puss puss

2008-09-30 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: