Hemma igen, FINALLY!

Puuuuuh, fan jag är helt jävla slutkörd, men ja kom hem från min
lilla minisemester helbehållen, likaså Leonel!
Ojoj, jag har så många bilder som jag vill lägga ut, men om jag ska göra det
nu så kommer ja sitta uppe hela natten och det orkar jag då definitivt inte!
Bussen stannade här i byn 00,05 så ja har inte ens packat upp, å det kommer
jag inte orka göra nu heller för den delen, de får vänta tills imorrn...


Nu är min blondinbella period över, jag är mycket mognare och längtar tills
imorgon! mouhaha ;D

See you tomorrow folks! GONATT!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Välkommen hem dårå :)

Om jag nu kan säga det...

2008-10-31 @ 08:35:50
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: