30 veckor!

Altså, såhär ligger det till...jag är gravid i den 30e veckan nu, för er som inte vet så är man gravid i ungefär 40 veckor totalt! Och jag tänkte väl börja blogga för nöjes skull och se vart det slutar...

So far so good kan man väl säga hittils iallafall, har inte spytt en ända gång! Men man var jääävligt trött alldeles i början av graviditeten... kändes som jag skulle passa bra i filmen dawn of dead då!

Nu har man fått sig den härliga kulan om magen så man verkligen ser gravid ut och inte bara småfet haha så det känns skönt :) har visserligen gått upp 10 kg hittils, men men... det märks vart det slutar mouhaha!
Man får ju mer att kämpa efter när bebisen har kommit. Det är ett mål. Att få tillbaka figuren så gott som det går!

Aja nu har jag prövat att printa in lite skit i era huven, känns rätt kul faktiskt...
är ingen erfaren bloggare om man säger så!


Här ser du min mage i graviditetsvecka 6 VS 30, lite skillnad ;)

None None


Spännande å se vart det här slutar :D


Kommentarer
Postat av: Anna / Annchen

Hur går det med din tatuering på magen när den växer?

2008-07-21 @ 02:26:09
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: