Köp ett barn


Altså man läser ju så mycket om Brangelinas nyfödda tvillingar, hur hon fick göra kejsarsnitt på ett exklusivt sjukhus och ligger nu och återhämtar sig i ett hyrt slott i frankrike...bla bla bla...

MEN nu är det såhär, enligt tidningen National Enquirer, så ska dom adoptera MINST 2 barn till, herregud, 
den där familjen förökar sig lika snabbt som kaniner.
Tänkte dom starta ett eget fotbollslag när barnen blir äldre eller vad har dom för planer tro?

Nä, visst är det bra att dom engagerar sig, frågan är ju bara om dom hinner engagera sig lika mycket med alla barnen,
jag menar, så att dom inte anställer en massa nannys som tar hand om barnen istället?
Ioförsig är ju det mycket bättre än fattigdomen dom kommer ifrån....men

Då blir det ju som att köpa en hund eller häst för att sedan skicka iväg på foder, du äger hästen, men någon annan tar hand om den altså.

Det hade ju varenda kotte på jorden kunnat gjort, jag köper 5 barn hyr några nannys och så tar jag äran!
Vilken smart idé!

Jag har blivit varnad hundra tusen gånger om att livet kommer vändas upp och ner när man skaffar barn,
och man har inte tid för sig själv längre osv, men hurfan hinner dom ta hand om 6 barn PLUS deras glamourösa karriärer?
Sen ska dom bli 7, kanske 9, tillslut 12.. hehe jag är bara nyfiken på hur allt går ihop!?




Jag hittade en söt bild, ja, ni ser ju själva vilka barnen är :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ang ditt inlägg - Mitt liv har blivit tusen gånger bättre sen mercedes föddes ;) Ett litet leende så blir jag överlycklig, hur trött jag än är. Så för min del så har allt bara vänts om till det bättre.



Vi hade ca 7min till sjukhuset och det var fan den jobbigaste bilfärden jag varit med om, usch, inge kul att sitta i en guppande bil med värkar varannan minut och veta att det är en bit kvar samtidigt som man tror att man ska dö. Inte för att skrämma upp dig! Men jag tycker lite synd om dig att du har så långt.

oki, ska kolla bilden sen då :D tack!

2008-07-31 @ 14:42:51
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: sara

är du 20år? 1 år äldre än vad jag var när jag fick min son=)

2008-07-31 @ 15:21:13
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Jenny

oj, ja man kan ju undra när dom tycker att "det räcker" med ungar.

supersöt bild du hade hittat, haha söta som barn också :)

2008-07-31 @ 15:33:48
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: alexandra

Deras barn tillsammans blir nog väldigt söta :)

2008-07-31 @ 15:49:55
URL: http://hejalexandra.webblogg.se/
Postat av: Malin

ja det där är rätt intressant faktiskt :)

2008-07-31 @ 16:14:49
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: