Hitta din favorit


Vill du att din blogg ska synas, så andra lättare kan besöka dig...följ bara mina instruktioner!

Ge mig information om detta, allting skriver du här under i "kommentarer" :

- Bloggens namn
- Bloggens adress
- Kategori
( Använd simpla kategorier såsom, mode, vardagen, foto osv, annars hamnar du under övriga bloggar)
- En KORT beskrivning vad din blogg handlar om

Piece of a cake!






Swirl of lust
Här finns Cutie & Sweetie, som skriver vi sex, lovet å ja, sex igen (:















Modefantast
Om min vardag, shopping och mode.






Stephiesmode
Bloggen handlar om mode och skönhet i alla former. Du kommer att få mycket bra tips om du går in på denna sida;)






Originalet
Beskrivning: Allt från mode, skvaller och kändisar till skönhet och hälsotips, sedan självklart lite livsstil och personliga saker.







JENU
En tonårings vardag, garderob och bekännelser.










petrich - me, gossip and fashion
Som mitt namn - me, gossip and fashion!









maria
Min blogg handlar ju om kändisar och mode och så klart om mig själv :)







Josefine
My life. My story.








SANNA
!4-årings liv i ord. Bloggar om det som faller mig i smaken.
Och det som betyder mest för mig.






Mitt liv som...
Jag skriv om allt mellan himmel och jord, mode , kläder, smink, mitt liv.. allt möjligt! Men mest mode!







StylebyDany
Jag är en 19 årig nybliven studentkille. Brinner för skådespeleri och det är det jag vill bli. Teater var linje jag läste på gymnasiet. Jag berättar om mode, vad jag tycker och tänker, vad som är snyggt, olika coola stilar, när jag provfilmar i sthlm eller gbg för olika reklamfilmer, min roll i en ny tv-serie som är under process samt olika fester :)
Ha det bra!



Mommis
Mitt liv och vad jag gör på min fritid. Mode också!








Juulan
I min blogg skriver jag om allt som faller i min väg. Vackra ord, foton, kärlek, outfits och om mig och mitt liv. Enjoy!







MelissaO
Det där lilla extra. Dagens Outfit, Shopping och massa bilder.






Fashion rules
Jag skriver om mitt liv som modell och saker som händer i min vardag. klämmer även in lite mode ibland. välkomna in och till mig :) Puss&kram Jenna














STADSTRION

Tre tjejkompisar bloggar på ett humoristiskt och underhållande sätt om sina liv i tre olika städer: Stockholm ,Göteborg och Örebro.
I kategorin "Kändisspotting" rapporterar vi även om de kändisar vi ser i respektive stad.
Garanterat kul och ofta uppdaterad.



Hertiginnan Anne af Uppsala
Den tiden då man fortfarande kunde köpa sig en titel så köptes den av mina förfäder, därav namnet Hertiginnan. Uppsalatidningen har valt ut mig till Uppsalas mäktigaste Media Profil där jag brädade Landhövdingen Anders Björck.
Jag är medlem i Rojalistföreningen & Stureplansgruppen.




Pelles personliga(.blogg.se)
Kille med absolut ingen som helst självkänsla att gå på, utan kör på som om jag vore allas självfrände och ständigt i centrum. Min vardag suger egentligen, då jag är utan pengar, partner eller "prit".
Ett ord som de myntade först i kultrullen "Sällskapsresan" och som jag att anamma.
Följ min vardag, full av både skit och oskit.







Eclipse and Vega
Fina saker, min bilder, mode, bakelser.






AyamCatherine
Jag heter Cattis 22år gammal och är Rock Bands Promoter åt Ayam Management.
Denna blogg har allt - Brutal Ärlighet angående Artister/Band/Album/Låtar/Konserter/Spelningar samt Festivaler.
Om ni gillar musik, mer på den hårda sidan.. så ska ni läsa denna blogg och hålla er uppdaterad inom Rock Världen!













Kajsa
Mina dagar och mina foton! :)







ANNELIE's Fotoblogg
En blivande fotografs vardag, och är såklart fylld med bilder ;)







Rydhlm
Min blogg handlar om min vardag, fotografier och personligt.
Skriver mest om vad som händer i mitt liv :)








Herba_Tezzan
En blogg om mig, livet och sånt man mår bra av















ccindylicious !
Min blogg handlar om mitt liv & sånt som jag hittar på nätet. på min blogg skriver jag om min vardag, fotboll, mig & min kille, mina outfits & allt som händer runt omkring mig! på min blogg hittar du även lite skönhetstips! kom igen , besök NU ! ♥




En blogg om allt och lite till, se världens genom mina ögon och följ med mig i mina tankar, tips och smycken design! En blogg där kärleken övervinner allt!







Caroline Sandqvist
Jag skriver alltså om ganska mycket i min blogg. Lite då och då hamnar det lite tips om kläder och accessoarer som jag tycker om. Jag skriver ganska mycket om min egen vardag. De aktuella händelserna är mest från tidningar, där jag förklarar i bloggen vad som hänt och sedan ger jag min åsikt och försöker uppmuntra andra till att diskutera händelsen.





SarahsGlitter -Karlskronit i Kalmar
Min blogg handlar om en lite vilsen Karlskronit i en ny stad , Kalmar. Där hon bor med fästmannen. Hon skriver om sin vardag , tävlingar , inredning & smink. Hon älskar att fixa och dona i photoshop ,och gör även designer till bloggar! . Klart läsvärt ;)







CAROLINE
I bloggen skriver jag om min vardag,tips,kändisar, och mode såklart :)








Melajs.blogg.se
Om allt och inget







Camilla Aggeborns blogg
Min blogg handlar om hur en tjej uppväxt på landet tar sig fram på sitt eget sätt utan förutsättningar. Skriver mycket om min pojkvän eftersom han är en stor del utav mitt liv men även festbilder , videos mm. :)








Taslimis blogg.
Jag berättar kort om mitt liv. Lägger ut bilder på dagensklädsel. Tipsar om massa olika saker! jag skriver även recensioner på förpremiärer och andra filmer!






JESSICA
Bloggen handlar om mig en 17 årig tjej som lever livet som alla andra. Det kan kommma upp om saker jag gör till det jag tycker är mode.



En 20-årig tjejs tankar om sitt liv med cancer, samt andra med- och motgångar. Men kom inte och tyck synd om mig - nu kööör vi! Är ni med?






karolinfeldt
En blogg om mig och mitt liv.
Dagling upptateringar om allt som dyker upp i mitt huvud, allt ifrån min vardag, kändisar, shopping och massa annat, check it out! =)






Koolakaulitz
Min blogg handlar om vad jag gör, slänger upp lite videor på okänd musik, shopping och mode -:)







Bloggerlii
Bloggen handlar om en fattig student med tajt budget och många drömmar!







Marielle






Frisörelin









Julia Storck
Om mitt ordinary life i Gislaved, Småland- staden där ALLT händer ;)







ina
blogg handlar om insidan och utsidan av människan och livet







Sabina
Obeskrivlig blogg





Keep On Running
Skriver om allt från djupa tankar till vardagliga händelser, det mesta med ett humoristiskt stuk. Kika gärna förbi and give it a try.







GIULY
Min blogg handlar om allt! Det som händer mig, mina resor mina känslor och vad som händer när jag har tråkigt musik humor skvaller ibland politiska åsiket osv !:p.. allt helt enkelt :p..





Vannaa
Jag skriver för det mesta det som kommer. Kan vara känslor, tankar, som nyheter jag har läst, den nya låten/filmen. Lite om mode.. när jag har mina shoppoholic moments.. och .. jaa.. lite vardagliga grejjer som jobb och såå.. familjen och så.. dock en aning skyddat man vet ju inte exakt vilka som läser din blogg.. Kramis!!






TärnQvist
Allt och absolut ingenting







Malaika
En tjej med båda fötterna på jorden.
Som bloggar om mitt liv och min vardag i både ord och bilder=)







Belinda
Om allt som kommer upp i huvudet, min dagliga otur, tips, photoshop och så småningom hur mitt liv blir ensamt i en ny stad i en ny skola.





Emma
Allt vad livet har att erbjuda. Handlar om mitt liv, mina tankar och funderingar. Livet är som en berg-och-dal bana, och min blogg lika så ;)



Perhzon - Modesta (modesta på svenska betyder ungefär själväsker)
Bloggen syftar till att vara en länk för mig ut till mina läsare som just nu mest är vänner och bekanta. Jag skriver om mitt liv och vad som händer där. Jag är en sportfone och där med handlar mycket om idrott, men jag visar också sidan hos idrottare som så många missar och det är att även de kan vara tokiga i mode, älska att gå ut och ha ett liv utanför idrotten!







SOFFiiY ♥
En blogg om mig och mitt liv, där jag skriver om det mesta som inträffar mig, mina tankar & åsikter, men mycket bilder och musik! :)





Louise
Jag skriver om vad jag gör på fritiden, vad jag gillar, Tex musik,kläder och ibland kommer det lite tipps om allt möjligt! Det är en hel del bilder jag lägger ut från dagarna också :)






Veronica
Mig och mitt galna liv, jakten på den perfekta kärleken, musik, mode, shopping, ja allt och lite till :D







Linda
Mitt liv, mina tankar och åsikter. Samt önskeoutfit, lite blogghjälp osv.









Hanna









Jane






Becuse I'm fabulous
Min blogg handlar om mitt liv, glädje, sorg, skandaler & upptåg, min sessa. Saker som händer runt omkring oss som orättvisor ibland.







Cajsas blogg :)
Bloggen handlar om mitt liv och det som intresserar mig.
Allt ifrån mode, kändisar och skönhet till personliga tankar och åsikter.
Självklart en massa bilder!





Say whatsername?
Jag skriver om allt jag kommer att tänka på - vardag, fest, foto, MUSIK, tankar, åsikter, humor.
Är i en fas i livet då jag inte riktigt vet vad som kommer hända härnäst - vill flytta tillbaka till sthlm igen. Följ gärna med mig under min resa! Och kommentera gärna =)







Mariiiga
Min blogg handlar om mina vardagliga tankar samt händelserna i mitt liv. Även om mina studier som börjar till hösten och min underbara sköthäst Seller.






lillieelinor
Jag skriver om min vardag, mina upplevelser, mitt sista sommalov, mitt sista år i skolan (snart), film, musik, mat... jag allt som faller mig in.





IngenDansarNykter
Jag är en 19årig cheerleader som börjar 3an till hösten.
Lever livet som alla andra bara lite mer naivt och oseriöst, och det går ju som det går.








Niklas Be
Bajen ale, och mycket youtube






Jacquelinnie
Min blogg... Inte så mycket mer, jag skriver det jag tänker och de jag känner för, de som händer med... Liksom min vardag, det jag är med om.






A N G E L I C A
Är en sextonårig tjej som ska börja första året på gymnasium i höst.
I min blogg får ni följa vad jag gör under dagarna.
Skriver lite allt möjligt, det som faller mig in liksom.






vickanss.blogg.se
liten tånåring som skriver om mode och min vardag, enjoy!









Hanna Felicia
en blogg som får dig att le med inslag av bilder, min egna klädstil & det som rör sig i mitt huvud.






Malinan
Det här är en personlig skildring av en småstadstjejs liv bland fotografier, musik och vardag. Musik och foto är mina största intressen, och bloggen handlar därmed mycket om det, men jag älskar även att bara skriva om det mesta som rör sig i mitt tonårshuvud.






.destroy the mainstReam.
Min blogg sticker ut tycker jag, därför jag skriver ganska personligt, detaljerat och kör mitt eget race. Jag är en metaltjej som sjunger i band och drömmer om att nå stjärnorna med min musik.
Musik är även det som står närmast hjärtat, förutom min älskade pojkvän Andreas <3

Min blogg är för dig som önskar nåt mer alternativt i bloggvärlden.





EdvinsMamma
Mitt liv som mamma med en liten 1 åring. Massa tankar, lite mode och mycket kärlek om min familj!



Majbebis08
Ung mamma född 90, som skriver om min dotter Mercedes som nu är 10veckor. jag är Shoppinggalen och helt förälskad i min dotter.




H|Quang
Skriver mycket om allmänheten samt skriver om roliga upplevelse som kommer få er att skratta=)







CatMalou
Mitt liv som mamma till 3 barn och den vardag som den innebär =)




Lonely
Jag skriver om all. Mina tankar, känslor, vad som händer..
Musik, böcker och min smått knäppa släkt ibland.




Confessionsbyme
Min blogg handlar om mitt underbara liv- där allt sammanfattas i bilder.
Mina stora intressen är mode, foto och att resa. Kika gärna in =)






Under the mic
Jag skriver om allt som rör livet till, både mode, kärlek, poesi, musik,
filmer, böcker, min vardag, tankar, politik och liknande.
Dessutom finns många roliga tävlingar där man kan vinna både smycken, designer och liknande!





JennieLundberg
I min blogg skriver jag om min vardag och allt som händer i mitt liv.
Här hittar man även låt tips då och då :)







Jenny
En blogg där jag skriver om allt som faller mig in.
Allt ifrån min vardag som kär 17åring till musik, shopping, olika tips mm.






Ett litet grabbgäng
Här kommer ni att få läsa om mig och mina tankar, en 26-årig virrpanna med huvudet i det blå...gillar att filosofera om livet och har väldigt djupa funderingar ibland...samtidigt är jag väldigt enkel och rättfram...försöker leva livet på ett soft sätt och ta dagen som den kommer. Här kommer ni även att få läsa en hel del om dom som betyder mest i mitt liv...mitt lilla grabbgäng; mina fyra söner som är födda -01,-03,-06 & -08...BrödernaBus...fullt ös medvetslös...dom måste ses och upplevas för att förstås! Min man kommer även att få en liten roll i den här bloggen...en 30-årig mansgris som jag trots allt älskar och fortsätter leva med år efter år....:-)



Thilda Sandström
Bloggen handlar om min vardag men också om musik, mode och samhällsproblem.
Jag skriver om det jag anser är viktigt men också om det som rör andra.






Stephiesmode
Katogori är svårt att sätta in den här bloggen på, men den handlar om mitt liv, mode & massor utan mer. besök & kommentera den gärna.





Emma Rosengren
Bloggen handlar mest om min vardag ibland lite mode och skönhet





Fielifia
Skriver om allt möjligt, fotograferar, redigerar bilder och designar bloggar (:




OCENSURERAT
Vi är två tjejer, en blondin och en brunett som skriver om det som ingen annan vågar skriva om, helt ocensurerat såklart. Vi tar upp frågor som vi tycker borde diskuteras. Det kan vara allt från varför killar ofta har en hand innan för byxorna eller vilket som är det sexigaste jobbet för en kille?



Zandra skriver..
Min blogg handlar om min vardag och lite till som tex musiktips mm.





Sandravanilj
Bloggen handlar om mitt liv, min skolgång, min fritid, ja istortsett allt om mig.





miahmariah - call me crazy
Jag har en varierad blogg som skriver om allt som faller mig in. Skönhet, personlig utveckling, min vardag och mycket annat. Kika gärna in och se vad du tycker.


















Jessis halvknäppa liv
Min blogg handlar om hur det är att leva med en depression. I min blogg får ni hänga med i de allra svåraste tiderna, men också om det som gör att jag orkar kämpa vidare








Sophie
Mig och mitt liv. Det mesta i bilder. Självklart även musik ibland och likaså klädinköp ;)





CleopatraVII
Bloggen handlar till mesta dels om vad jag gör från en dag till en annan. Jag pratar om diverese, har 9/10 bilder och ibland även videoblogg. Det blir så mycket mer personligt och då kan det nog vara roligt att läsa min blogg även om det inte handlar om något specifikt...





don't worry, i was born like this
i min blogg får du följa med i min vardag både när det gäller händelser och tankar. jag flyttar till norge om några dagar så häng med dit vettja!







Tindralen
Jag som kämpar hårt med att bearbeta ett sexuellt övergrepp som 6åring.
Och min vardag och hur den påverkas.






RAZ [Vardag, rock och konst]
En blogg om mitt liv - med konst, mat, rockmusik och fotografier.
















Lifestyle of brownsugar
En blogg om mig och min vardag. Jag censurerar inget utan skriver om allt mellan himmel och jord. Kändisar, skvaller, tips, mode osv.








En blogg om allt och lite till, är en flicka på femton år, skiver bland annat om kärleken, hur jag känner mig, mitt liv som fotbollproffs, och så mycket mer!


Maria Loü
Min blogg handlar om mig och mitt liv, vad jag tycker om och vad jag inte tycker om.
En poetisk blandning av tankar och kärlek, mode och kunskapen kring att vara rakryggad i landet-lagom-är-bäst.
Read me peeps!




I med- & motgång genom livet
Skriver om allt mellan himmel och jord som händer i mitt liv.
Det blir en hel del foton, tävlingar och massor med kärlek till sambon och vår lillkille.














Enbart
Enbart har ingen ambition men är en ventil för att leva.
En blogg med betraktelser, tankar, funderingar och åsikter.














Fatma's blogg
Livet är inte alltid en dans på rosor. Följ mina drömmar genom de hårda livet.






Det lilla extra
Min blogg handlar om det ena till det andra.
Som exempelvis kändisar, mode, min vardag, smink, videosar och mycket mycket mera!






angelicato - I'm the bitch you love to hate
Strävar efter att inte vara mainstream.
Jag tar upp livsfrågor som bla homosexuellas rätt till adoption mm.
Här är det brutalt och ärligt som gäller.





FINASTT
Min blogg handlar om mitt liv.
Jag är en tonåring som även gör gratis bloggdesign till alla som vill.
jag läskar att blogga och försöker hinna med det minst tre gånger per dag.








Ninas modeblogg, utan mode
En blogg om mitt liv som mig själv. Jag älskar kläder men har min egna stil.







CCMattes Blogg
Bloggen handlar om: Min kinesiska nakenhund, hans utställningar, hans & min vardag.








Livet enligt mig
Jag skriver om allt mellan jord och hav. Gillar att fotografera så finns mycket bilder. Skriver helt enkelt om allt just look on it!






Kommentarer
Postat av: Alisa

Gud vad kul att jag kom med!:) TACK!

2008-07-15 @ 08:47:11
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: absolut! tack :D det blev super bra!

2008-07-15 @ 15:20:56
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu hittade jag bilden!:D haha ja självklart får du!:)

2008-07-15 @ 15:22:50
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

tack! :D men kan du inte ta bort "en kort beskrivning:" HAHA :D

2008-07-15 @ 16:00:26
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: sarah

Sv: Ja det blir jätte fint ju! :) .

Tusen tack!

2008-07-15 @ 17:10:55
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Fatma

Det blev fint, tack föresten ^^

2008-07-15 @ 17:29:13
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: aina

Tack vad kul!

Ja bilden blir bra, vi har tyvärr nog inga bra bilder på oss tre så den där blir toppen!

Ha det bra!

2008-07-15 @ 19:13:22
URL: http://stadstrion.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det går jättebra med den bilden. Och tack så mycket! :)



Det var häftigt att den var såå tam igelkotten, men mina tår får den gärna låta bli, haha!



Kram M

2008-07-15 @ 21:14:11
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: ina

fint! tack så mkt! får man byta ut foto när man vill? jag kanske vill tänka på det!???

2008-07-16 @ 01:18:04
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe Hertiginnan av Upsala har skrivit om dig i hennes blogg=)

2008-07-16 @ 10:12:58
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Julia

tack och det går jättebra med den bilden :)

presentation: Om mitt ordinary life i Gislaved, Småland- staden där ALLT händer ;)

2008-07-16 @ 12:30:06
URL: http://litenmenstorck.blogg.se/
Postat av: Carro

Bloggens namn är: Becuse I'm fabulous

Adressen är: http://carropetit.blogg.se

Kategori hmm?? Jag skulle vilja säga "den nakna sanningen" eftersom den inte finns så får jag gå på vardagsbetraktelser.

Beskrivningen: Min blogg handlar om mitt liv, glädje, sorg, skandaler & upptåg, min sessa. Saker som händer runt omkring oss som orättvisor ibland.

2008-07-20 @ 16:49:00
URL: http://carropetit.blogg.se/
Postat av: Carro

Helt klart godkännt.

Tack vad du är gullig =)

Ha en bra kväll

2008-07-20 @ 20:12:13
URL: http://carropetit.blogg.se/
Postat av: Emelie Dahlberg

Bloggens namn : Mitt liv som...

Adressen är : http://[email protected]

Kategori : Mode

Beskrivning : Jag skriv om allt mellan himmel och jord, mode , kläder, smink, mitt liv.. allt möjligt! Men mest mode!

2008-07-22 @ 13:24:34
URL: http://gemigenchans.blogg.se/
Postat av: Elinor

Tack så mycket.

2008-07-22 @ 22:18:09
URL: http://lillieelinor.blogg.se/
Postat av: Tessan

Bloggens namn: Bara Tessan

URL: http://smallbutstrong.blogg.se/

Kategori: vardag, fest, datorer, teknik, humor och även inslag av hår och mode (dvs övrigt :P)

Beskrivning: Jag är en tjej som älskar teknik och datorer men för ovanlighetens skull kombinerar detta intresse med kläder, hår och fest. Min stil är lite rock/street för er som gillar det :) och självklart berättar jag alltid om de galna festkvällar jag haft!

2008-07-23 @ 13:49:19
URL: http://smallbutstrong.blogg.se/
Postat av: Dany

Bloggens namn: StylebyDany

URL: http://stylebyDany.blogg.se

Kategori: Vardagen, provfilmningar, mode, stilar och lite fester.

Beskrivning: Jag är en 19 årig nybliven studentkille. Brinner för skådespeleri och det är det jag vill bli. Teater var linje jag läste på gymnasiet. Jag berättar om mode, vad jag tycker och tänker, vad som är snyggt, olika coola stilar, när jag provfilmar i sthlm eller gbg för olika reklamfilmer, min roll i en ny tv-serie som är under process samt olika fester :)

Ha det bra!

2008-07-23 @ 15:34:08
URL: http://stylebydany.blogg.se/
Postat av: Dany

tack för att jag kom med :D

grym blogg btw ;D

ha det bra!

2008-07-23 @ 18:38:01
URL: http://stylebydany.blogg.se/
Postat av: Anna

Bloggnamn - IngenDansarNykter

url - http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kategori: Vardagen typ

Beskrivning: Jag är en 19årig cheerleader som börjar 3an till hösten. Lever livet som alla andra bara lite mer naivt och oseriöst, och det går ju som det går.

2008-07-24 @ 01:04:01
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

bloggnamn - Jacquelinnie

URL: http://jacquelinnie.blogg.se

KAtegori: Vardagsbetrakterser



Beskrivning: Min blogg... Inte så mycket mer, jag skriver det jag tänker och de jag känner för, de som händer med... Liksom min vardag, det jag är med om

2008-07-25 @ 11:11:30
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Bloggens namn : A N G E L I C A

Bloggens adress : http://angelica.blogg.se

Kategori: Vardagen

En KORT beskrivning: Är en sextonårig tjej som ska börja första året på gymnasium i höst. I min blogg får ni följa vad jag gör under dagarna. Skriver lite allt möjligt, det som faller mig in liksom.

2008-07-25 @ 14:51:36
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Mommis

- Bloggens namn:Mommis

- Bloggens adress:http://mommis.blogg.se

- Kategori:Mode och vardagen

- En KORT beskrivning vad din blogg handlar om:Mitt liv och vad jag gör på min fritid. Mode också!

2008-07-29 @ 14:02:57
URL: http://mommis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill gärna vara med :)



Bloggens namn: .destroy the mainstReam.

Bloggens adress: http://lisabjernhagen.blogg.se

Kategori: Vardags/Musik



Min blogg sticker ut tycker jag, därför jag skriver ganska personligt, detaljerat och kör mitt eget race. Jag är en metaltjej som sjunger i band och drömmer om att nå stjärnorna med min musik. Musik är även det som står närmast hjärtat, förutom min älskade pojkvän Andreas <3



Min blogg är för dig som önskar nåt mer alternativt i bloggvärlden.

2008-07-30 @ 00:35:24
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Malin

Malinan

http://malinan.blogg.se



Det här är en personlig skildring av en småstadstjejs liv bland fotografier, musik och vardag. Musik och foto är mina största intressen, och bloggen handlar därmed mycket om det, men jag älskar även att bara skriva om det mesta som rör sig i mitt tonårshuvud.

2008-07-30 @ 11:06:40
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är gärna med i din blogglista! :)



Sarah's blogg

http://sarahohrns.blogg.se



Kategori är svårt, med tanke på att jag har så mycket blandat, men mest inriktat på vardag och foto, lägg den där du själv tycker det passar :) är ju mest vardag kanske.



Min blogg handlar i stora drag om min vardag, en tjej på 21 år oftast på flyttande fot, men som nu ska bosätta sig med sin pojkvän i Alingsås, 60 mil från vänner & familj.. Men det är även en hel del foto och bloggdesign, och för tillfället om min viktnedgång. Plus en liten del mode och andra intressen jag har.

2008-08-01 @ 23:14:47
URL: http://sarahohrns.blogg.se/
Postat av: Lorena

Min blogg handlar om mitt underbara liv- där allt sammanfattas i bilder. Mina stora intressen är mode, foto och att resa. Kika gärna in =)

2008-08-04 @ 15:15:05
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: MARIALOU

Maria Loü



www.marialou.blogspot.com



min blogg handlar om mig och mitt liv, vad jag tycker om och vad jag inte tycker om. en poetisk blandning av tankar och kärlek, mode och kunskapen kring att vara rakryggad i landet-lagom-är-bäst.



read me peeps!



(och gud vilken bra idé du kommit på melinda, creds till dig!)



mode/filosofi/kärlek/livsnjutare



2008-08-05 @ 11:01:39
URL: http://marialou.blogspot.com
Postat av: angelica

angelicato - I'm the bitch you love to hate



http://angelicato.bloggagratis.se/



Personlighetstester, klagomål och livsfrågor.



Strävar efter att inte vara minstream.

Jag tar upp livsfrågor som bla homosexuellas rätt till adoption mm.

Här är det brutalt och ärligt som gäller.

2008-08-06 @ 17:46:57
URL: http://angelicato.bloggagratis.se
Postat av: angelica

naw skulleru vara gullig skriva in ett litet a så det blir mainstream och inte minstream ? ;D

fel av mig

2008-08-06 @ 22:36:09
URL: http://angelicato.bloggagratis.se
Postat av: Denise

Bloggens namn: FINASTT

bloggen adress: http://finastt.blogg.se

Kategori: Övrigt

Min blogg handlar om mitt liv. Jag är en tonåring som även gör gratis bloggdesign till alla som vill. jag läskar att blogga och försöker hinna med det minst tre gånger per dag.

MvH Denise

2008-09-17 @ 16:26:32
URL: http://finastt.blogg.se/
Postat av: Zandra

Bloggens Namn: Zandra skriver..

Bloggens Adress: http://zandraskrypin.blogspot.com

Kategori: Allmänt

Min blogg handlar om min vardag och lite till som tex musiktips mm.

2008-10-11 @ 16:32:52
URL: http://zandraskrypin.blogspot.com
Postat av: Annies Fotoblogg

Bloggens namn: Annies Fotoblogg

Bloggens adress: http://annie90.blogg.se

Kategori: Foto

Foto är min stora passion, här skriver jag mycket om foto samt visar bilder jag tagit. Och lite annat.

2008-11-13 @ 22:22:03
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Jag tackar för att fått hamna på denna sida. Jag har länkat dig. Dock har jag ännu inte någon sida med fota så som du. Kanske få se till att återkomma med det.

2008-11-18 @ 00:11:41
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Louisa

Bloggens namn: Modefantast

Länk : www.modefantast.blogg.se

Kategori: Mode blogg

Beskrivning: Om min vardag, shopping och mode.

2008-11-18 @ 20:51:30
URL: http://modefantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: